Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα, 1-11-2021, τα 
self tests των παιδιών, αλλά και το πιστοποιητικό νόσησης (όπου 
υπάρχει) θα δηλώνονται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, σύμφωνα με την 
παρακάτω ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ:

Δήλωση self tests/πιστοποιητικών νόσησης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 

της Σχολικής Μονάδας

dexiotites

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+: 

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

Αλλαγή σελίδας

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

dexiotites

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 

43o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «ΣΠ.ΜΟΥΣΤΑΚΛΗΣ»

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2021-22

Σχολική μονάδα

43ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Αριθμός τμημάτων 

12

Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας

231

Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας

35

Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων

28

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ  -  Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ  –  Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Αλλαγή σελίδας

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

Το όραμά μας

  • Η Εξοικείωση με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων  και η σωστή εφαρμογή τους. 
  • Η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευτικών και μαθητών σε καινοτόμες δράσεις,  η διάχυσή τους και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.

Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες

Αναφέρουμε

Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα και από τους τέσσερις κύκλους (μάθησης, ζωής, δημιουργικότητας, τεχνολογίας-επιστήμης, νου), έτσι ώστε οι μαθητές να θεωρήσουν και να αναθεωρήσουν  τις αξίες και τις στάσεις τους  μέσα από τη διαδικασία αυτή.
  • Ενεργοποίηση,  ενίσχυση και  καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης, της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων, της συνεργασίας, της διαχείρισης συναισθημάτων, της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών.  

Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα

  • Επιτυχής εφαρμογή των προγραμμάτων δεξιοτήτων
  • Προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών 
  • Προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των  μαθητών και μαθητριών
  • Εξωστρέφεια του σχολείου με τη διάχυση των δράσεων στην τοπική κοινωνία, αλλά και την πόλη
  • Μείωση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού και αύξηση θετικών στάσεων απέναντι στη συμπερίληψη
  • Αύξηση θετικών στάσεων για το περιβάλλον και την τεχνολογία.

Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών  των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ(Α1-Α2)
  • ΨΥΧΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ(Β1-Β2)
  • ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ-ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ(Γ1-Γ2)
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ(Δ1-Δ2)
  • ΨΥΧΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ(Ε1-Ε2)
  • ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ-ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ(ΣΤ1-ΣΤ2)

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

Φροντίζω το Περιβάλλον

  1. «Ανακύκλωση»(Α1-Α2)
  1. « Σεισμός – και τώρα τι κάνω;»(Β1-Β2)
  1. «Αναζητώντας την πολιτιστική μας κληρονομιά στα ενετικά τείχη του Ηρακλείου»(Γ1-Γ2)
  1. «Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΗΠΟΣ ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ»(Δ1-Δ2)
  1. «Αλλάζουμε σήμερα για το κλίμα του αύριο»(Ε1-Ε2)
  1. Τοπική πολιτιστική κληρονομιά:«Τα ενετικά τείχη του Ηρακλείου κομμάτι της παγκόσμιας πολιτιστικής μας κληρονομιάς»(ΣΤ1-ΣΤ2)

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ(Α1-Α2)
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ(Β1-Β2)
  • ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ(Γ1-Γ2)
  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ(Δ1-Δ2)
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ(Ε1-Ε2)
  • ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ(ΣΤ1-ΣΤ2)

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

  • ΣΤΕΜ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (Α1-Α2)
  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ(Β1-Β2)
  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ(Γ1-Γ2)
  • ΣΤΕΜ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ(Δ1-Δ2)
  • ΣΤΕΜ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ(Ε1-Ε2)
  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ(ΣΤ1-ΣΤ2)

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Ανάπτυξη της συνεργασίας και της δημιουργικότητας, αύξηση θετικής στάσης για τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα,  αύξηση θετικής στάσης προς την ειρηνική επίλυση διαφορών.

Ειδικότερα οφέλη

Ανάπτυξη γνώσεων και στάσεων απέναντι σε δεξιότητες των τεσσάρων κύκλων.

Εξοικείωση των εκπαιδευτικών με νέες διδακτικές μεθόδους και αντικείμενα

Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και προώθηση συνεργατικότητας.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων για το περιβάλλον, την υγεία κλπ

Δημιουργία σχολικής κουλτούρας που θα βασίζεται στον πολιτισμό, το περιβάλλον (φυσικό-ανθρώπινο-ψηφιακό) και την υγεία (σωματική και ψυχοσυναισθηματική).

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Παρεμβάσεις στην τοπική κοινότητα (γειτονιά, δήμος) για πληροφόρηση, συνειδητοποίηση και αλλαγή στάσεων.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Καθώς στα  τμήματα συμμετέχουν και μαθητές από το Αφγανιστάν, Ιράν και το Ιράκ, τα εργαστήρια θα γίνουν σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό ΖΕΠ, ενώ θα γίνει προσπάθεια να υπάρχει και μεταφραστής τη μέρα της ξενάγησης.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

Μ.Φ.Ι., Ιστορικό Μουσείο Κρήτης,Δήμος Ηρακλείου ,Αθηνά Σφακάκη-ξεναγός, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών κ.ά.

Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

Αλλαγή σελίδας

Προσοχή!!! Παρακαλούνται οι γονείς των παιδιών που θα διενεργούσαν τα self tests των παιδιών τους για να τα φέρουν στο σχολείο την Παρασκευή να τα κάνουν κανονικά και να τα προσκομίσουν στο σχολείο τη Δευτέρα για να τα δείξουν στους εκπαιδευτικούς των τμημάτων, εφόσον βέβαια γίνει δια ζώσης το μάθημα. Θα πρέπει να τα έχουν κατά την είσοδό τους στο σχολείο και μετά θα τα δουν και οι εκπαιδευτικοί στις τάξεις! Να είμαστε γεροί και ασφαλείς όλοι μας! Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!

Αγαπητοί γονείς και μαθητές μας!

Ελπίζουμε να είστε όλοι καλά! Μπορεί η Γη να μας ταρακουνάει λίγο τον τελευταίο καιρό, όμως εμείς είμαστε δυνατοί και ψύχραιμοι. Μαζί θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε όλες τις δυσκολίες!

Το σχολείο μας είναι καινούριο και γερό. Παρόλα αυτά, είμαστε υποχρεωμένοι να ακούσουμε τις οδηγίες των ειδικών πριν επιστρέψουμε με το καλό στον φυσικό και αγαπημένο μας χώρο τη Δευτέρα.

Μετά από τον έκτακτο Σύλλογο Διδασκόντων που πραγματοποιήσαμε χτες και μετά από διεξοδική συζήτηση για το πώς πρέπει να δράσουμε τις επόμενες ημέρες και πάντα με γνώμονα την αγάπη προς τους μαθητές μας και την ασφάλεια, αποφασίσαμε να μην υποβάλλουμε τους μαθητές μας στην υποχρέωση να παραμένουν μέσα σε ένα δωμάτιο ώστε να κάνουν τηλεκπαίδευση. Συμφωνήσαμε ότι προέχει η ασφάλεια όλων μας αυτές τις παράξενες και πρωτόγνωρες ημέρες.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί θα αποστείλουν οδηγίες όσον αφορά την ώρα και μέρα που θα μπορούν οι γονείς που το επιθυμούν να παραλάβουν τα τρόφιμα και πράγματα των παιδιών τους που παρέμειναν στο σχολείο. Οι ώρες θα είναι διαφορετικές για κάθε τμήμα προς αποφυγή συνωστισμού.

Τέλος, περιμένουμε περεταίρω οδηγίες για την ασφαλή επιστροφή μας στο σχολείο. Γι αυτό το λόγο παρακαλείσθε να ενημερώνεστε τακτικά από την παρούσα ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Να είστε γεροί και ασφαλείς μέχρι να τα πούμε από κοντά!

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 43ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Αξιότιμοι κύριες κύριοι, καλημέρα και καλή σχολική χρονιά.

 

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Παρακαλούμε για την ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ για την δυνατότητα αυτή.

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει είτε από τον γονέα/κηδεμόνα είτε από το σχολείο (με την σύμφωνη γνώμη του γονέα/κηδεμόνα).

Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

  • Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students   Στην ίδια σελίδα μπορεί αν φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».
  • Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf  
  • Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.  Στους γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων και των Α’ και Β’ Τάξεων Δημοτικού Σχολείου, Α Γυμνασίου και Α Λυκείου το σχολείο μπορεί να φροντίσει για την γνωστοποίηση του Αριθμού Μητρώου των αντίστοιχων μαθητών. Για μαθητές μεγαλύτερων τάξεων ο αριθμός αυτός αναγράφεται στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους.
  • Συνιστούμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e-mail του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  • Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

 

Παρακαλούμε για την ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων για τη δυνατότητα εγγραφής των μαθητών με σκοπό τη δυνατότητα χρήσης των υπηρεσιών του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου.

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας στην εγγραφή των μαθητών/τριών σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Σας ευχόμαστε καλή Σχολική Χρονιά και καλή επιτυχία στο έργο σας !

Με εκτίμηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Τελευταία Νέα

Που θα μας βρείτε


Προβολή 43o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Free Joomla! template by Age Themes