Και ναι, το Πνεύμα Χριστουγέννων έχει επισκεφθεί για τα καλά το σχολείο μας με τη συμμετοχή τόσο των εκπαιδευτικών και των μαθητών που στόλισαν την είσοδο και τις τάξεις τους, όσο και όλων εσάς που συνεισφέρατε απλόχερα με την αγάπη σας ώστε να λάβουν όλοι όσοι έχουν ανάγκη ένα κομμάτι από αυτή την αγάπη! Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους μερίμνησαν γι'αυτό ακόμα μια φορά! Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να απολαύσετε εικόνες από αυτές τις γιορτινές μέρες στο σχολείο μας! Καλά Χριστούγεννα σε όλους και πολλές ευχές! Είθε τα όνειρα όλων να γίνουν πραγματικότητα!

A Christmas tree forest!!!

xmas 3

 

16-11-21 Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για την 48η επέτειο του Πολυτεχνείου

 
Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές και εκπαιδευτικοί,

 
ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. 
Τρεις λέξεις, ένα σύνθημα. Ένα σύνθημα των εξεγερμένων φοιτητών του Νοεμβρίου του 1973, που συνόψισε στην απλότητά του τις βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη κάθε κοινωνίας, κάθε λαού. Ένα σύνθημα που ενώθηκε με τη φωνή όλων των πολιτών και κλόνισε το δικτατορικό καθεστώς.

 
Οι φοιτητές της εποχής πρωτοστάτησαν στον αγώνα κατά της Χούντας των Συνταγματαρχών, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας στη χώρα μας, σε μία εποχή ανελευθερίας, διωγμών αντιφρονούντων, καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων, απουσίας από το διεθνές γίγνεσθαι. Μιας επταετίας κατά την οποία η χώρα μας διχάστηκε, σκοτείνιασε, απομονώθηκε, βρέθηκε στο περιθώριο των διεθνών εξελίξεων, υπέστη εθνικές απώλειες.

 
Η Παιδεία πρωταγωνιστεί στη μάχη για δικαιοσύνη, ελευθερία, δημοκρατία. Είναι συνυφασμένη με αυτά τα ιδανικά, στοχεύει στην καλλιέργεια και την επιδίωξή τους. Κατοχυρώνει, μαζί με άλλες πρωτοβουλίες της Πολιτείας, την ισότητα των ευκαιριών στους νέους πολίτες της χώρας μας, είναι βασική προϋπόθεση για την κοινωνική κινητικότητα, για τη δημοκρατική δομή της κοινωνίας μας. Αποτελεί όχημα για ένα καλύτερο αύριο, εξασφαλίζει στα παιδιά μας εφόδια, ώστε αυτό το καλύτερο αύριο να έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν πράξη.

 
Ήδη από φέτος, αγαπητοί μας εκπαιδευτικοί, με την καίρια συνδρομή σας, αξίες όπως η δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, ο αλληλοσεβασμός, η πολιτειότητα, καθώς και δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη και η επίλυση προβλημάτων, αποκτούν ακόμη πιο ενισχυμένο ρόλο στα σχολεία μας, μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Μέσα από τα νέα προγράμματα σπουδών, αγαπητοί μας μαθητές, θα μπορείτε να προσεγγίζετε πιο βιωματικά τα ιστορικά γεγονότα και να εξοικειώνεστε καλύτερα με το πλαίσιο στο οποίο αυτά συνέβησαν.

 
Έτσι, με εφόδιο τη γνώση και με οδηγό τις αξίες, εσείς, οι αυριανοί διαμορφωτές της ιστορίας μας, θα μπορέσετε να γράψετε τις πιο λαμπρές σελίδες της, εμπνεόμενοι και από τα ιδανικά των φοιτητών του Πολυτεχνείου για δημοκρατία και ελευθερία.

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα, 1-11-2021, τα 
self tests των παιδιών, αλλά και το πιστοποιητικό νόσησης (όπου 
υπάρχει) θα δηλώνονται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, σύμφωνα με την 
παρακάτω ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ:

Δήλωση self tests/πιστοποιητικών νόσησης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 

της Σχολικής Μονάδας

dexiotites

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+: 

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

Αλλαγή σελίδας

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

dexiotites

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 

43o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «ΣΠ.ΜΟΥΣΤΑΚΛΗΣ»

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2021-22

Σχολική μονάδα

43ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Αριθμός τμημάτων 

12

Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας

231

Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας

35

Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων

28

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ  -  Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ  –  Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Αλλαγή σελίδας

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

Το όραμά μας

  • Η Εξοικείωση με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων  και η σωστή εφαρμογή τους. 
  • Η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευτικών και μαθητών σε καινοτόμες δράσεις,  η διάχυσή τους και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.

Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες

Αναφέρουμε

Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα και από τους τέσσερις κύκλους (μάθησης, ζωής, δημιουργικότητας, τεχνολογίας-επιστήμης, νου), έτσι ώστε οι μαθητές να θεωρήσουν και να αναθεωρήσουν  τις αξίες και τις στάσεις τους  μέσα από τη διαδικασία αυτή.
  • Ενεργοποίηση,  ενίσχυση και  καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης, της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων, της συνεργασίας, της διαχείρισης συναισθημάτων, της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών.  

Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα

  • Επιτυχής εφαρμογή των προγραμμάτων δεξιοτήτων
  • Προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών 
  • Προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των  μαθητών και μαθητριών
  • Εξωστρέφεια του σχολείου με τη διάχυση των δράσεων στην τοπική κοινωνία, αλλά και την πόλη
  • Μείωση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού και αύξηση θετικών στάσεων απέναντι στη συμπερίληψη
  • Αύξηση θετικών στάσεων για το περιβάλλον και την τεχνολογία.

Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών  των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ(Α1-Α2)
  • ΨΥΧΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ(Β1-Β2)
  • ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ-ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ(Γ1-Γ2)
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ(Δ1-Δ2)
  • ΨΥΧΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ(Ε1-Ε2)
  • ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ-ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ(ΣΤ1-ΣΤ2)

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

Φροντίζω το Περιβάλλον

  1. «Ανακύκλωση»(Α1-Α2)
  1. « Σεισμός – και τώρα τι κάνω;»(Β1-Β2)
  1. «Αναζητώντας την πολιτιστική μας κληρονομιά στα ενετικά τείχη του Ηρακλείου»(Γ1-Γ2)
  1. «Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΗΠΟΣ ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ»(Δ1-Δ2)
  1. «Αλλάζουμε σήμερα για το κλίμα του αύριο»(Ε1-Ε2)
  1. Τοπική πολιτιστική κληρονομιά:«Τα ενετικά τείχη του Ηρακλείου κομμάτι της παγκόσμιας πολιτιστικής μας κληρονομιάς»(ΣΤ1-ΣΤ2)

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ(Α1-Α2)
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ(Β1-Β2)
  • ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ(Γ1-Γ2)
  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ(Δ1-Δ2)
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ(Ε1-Ε2)
  • ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ(ΣΤ1-ΣΤ2)

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

  • ΣΤΕΜ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (Α1-Α2)
  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ(Β1-Β2)
  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ(Γ1-Γ2)
  • ΣΤΕΜ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ(Δ1-Δ2)
  • ΣΤΕΜ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ(Ε1-Ε2)
  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ(ΣΤ1-ΣΤ2)

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Ανάπτυξη της συνεργασίας και της δημιουργικότητας, αύξηση θετικής στάσης για τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα,  αύξηση θετικής στάσης προς την ειρηνική επίλυση διαφορών.

Ειδικότερα οφέλη

Ανάπτυξη γνώσεων και στάσεων απέναντι σε δεξιότητες των τεσσάρων κύκλων.

Εξοικείωση των εκπαιδευτικών με νέες διδακτικές μεθόδους και αντικείμενα

Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και προώθηση συνεργατικότητας.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων για το περιβάλλον, την υγεία κλπ

Δημιουργία σχολικής κουλτούρας που θα βασίζεται στον πολιτισμό, το περιβάλλον (φυσικό-ανθρώπινο-ψηφιακό) και την υγεία (σωματική και ψυχοσυναισθηματική).

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Παρεμβάσεις στην τοπική κοινότητα (γειτονιά, δήμος) για πληροφόρηση, συνειδητοποίηση και αλλαγή στάσεων.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Καθώς στα  τμήματα συμμετέχουν και μαθητές από το Αφγανιστάν, Ιράν και το Ιράκ, τα εργαστήρια θα γίνουν σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό ΖΕΠ, ενώ θα γίνει προσπάθεια να υπάρχει και μεταφραστής τη μέρα της ξενάγησης.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

Μ.Φ.Ι., Ιστορικό Μουσείο Κρήτης,Δήμος Ηρακλείου ,Αθηνά Σφακάκη-ξεναγός, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών κ.ά.

Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

Αλλαγή σελίδας

Προσοχή!!! Παρακαλούνται οι γονείς των παιδιών που θα διενεργούσαν τα self tests των παιδιών τους για να τα φέρουν στο σχολείο την Παρασκευή να τα κάνουν κανονικά και να τα προσκομίσουν στο σχολείο τη Δευτέρα για να τα δείξουν στους εκπαιδευτικούς των τμημάτων, εφόσον βέβαια γίνει δια ζώσης το μάθημα. Θα πρέπει να τα έχουν κατά την είσοδό τους στο σχολείο και μετά θα τα δουν και οι εκπαιδευτικοί στις τάξεις! Να είμαστε γεροί και ασφαλείς όλοι μας! Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!

Αγαπητοί γονείς και μαθητές μας!

Ελπίζουμε να είστε όλοι καλά! Μπορεί η Γη να μας ταρακουνάει λίγο τον τελευταίο καιρό, όμως εμείς είμαστε δυνατοί και ψύχραιμοι. Μαζί θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε όλες τις δυσκολίες!

Το σχολείο μας είναι καινούριο και γερό. Παρόλα αυτά, είμαστε υποχρεωμένοι να ακούσουμε τις οδηγίες των ειδικών πριν επιστρέψουμε με το καλό στον φυσικό και αγαπημένο μας χώρο τη Δευτέρα.

Μετά από τον έκτακτο Σύλλογο Διδασκόντων που πραγματοποιήσαμε χτες και μετά από διεξοδική συζήτηση για το πώς πρέπει να δράσουμε τις επόμενες ημέρες και πάντα με γνώμονα την αγάπη προς τους μαθητές μας και την ασφάλεια, αποφασίσαμε να μην υποβάλλουμε τους μαθητές μας στην υποχρέωση να παραμένουν μέσα σε ένα δωμάτιο ώστε να κάνουν τηλεκπαίδευση. Συμφωνήσαμε ότι προέχει η ασφάλεια όλων μας αυτές τις παράξενες και πρωτόγνωρες ημέρες.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί θα αποστείλουν οδηγίες όσον αφορά την ώρα και μέρα που θα μπορούν οι γονείς που το επιθυμούν να παραλάβουν τα τρόφιμα και πράγματα των παιδιών τους που παρέμειναν στο σχολείο. Οι ώρες θα είναι διαφορετικές για κάθε τμήμα προς αποφυγή συνωστισμού.

Τέλος, περιμένουμε περεταίρω οδηγίες για την ασφαλή επιστροφή μας στο σχολείο. Γι αυτό το λόγο παρακαλείσθε να ενημερώνεστε τακτικά από την παρούσα ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Να είστε γεροί και ασφαλείς μέχρι να τα πούμε από κοντά!

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 43ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Τελευταία Νέα

16 Ιανουάριος 2023
16 Ιανουάριος 2023

Που θα μας βρείτε


Προβολή 43o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Free Joomla! template by Age Themes