|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
|
|
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας
|
|
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+: http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Αλλαγή σελίδας
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-
43o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «ΣΠ.ΜΟΥΣΤΑΚΛΗΣ»
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2021-22 |
Σχολική μονάδα |
43ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ |
Αριθμός τμημάτων |
12 |
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας |
231 |
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας |
35 |
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων |
28 |
Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
|
|
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
|
|
|
|
|
Αλλαγή σελίδας
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)
Το όραμά μας |
|
|
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες |
Αναφέρουμε Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν
Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα
Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)
|
|
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
||
|
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων |
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
|
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα Φροντίζω το Περιβάλλον |
|
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
|
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
|
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα |
Ανάπτυξη της συνεργασίας και της δημιουργικότητας, αύξηση θετικής στάσης για τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα, αύξηση θετικής στάσης προς την ειρηνική επίλυση διαφορών. |
|
Ειδικότερα οφέλη |
Ανάπτυξη γνώσεων και στάσεων απέναντι σε δεξιότητες των τεσσάρων κύκλων. Εξοικείωση των εκπαιδευτικών με νέες διδακτικές μεθόδους και αντικείμενα Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και προώθηση συνεργατικότητας. |
|
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας |
Αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων για το περιβάλλον, την υγεία κλπ Δημιουργία σχολικής κουλτούρας που θα βασίζεται στον πολιτισμό, το περιβάλλον (φυσικό-ανθρώπινο-ψηφιακό) και την υγεία (σωματική και ψυχοσυναισθηματική). |
|
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα |
Παρεμβάσεις στην τοπική κοινότητα (γειτονιά, δήμος) για πληροφόρηση, συνειδητοποίηση και αλλαγή στάσεων. |
|
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών |
Καθώς στα τμήματα συμμετέχουν και μαθητές από το Αφγανιστάν, Ιράν και το Ιράκ, τα εργαστήρια θα γίνουν σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό ΖΕΠ, ενώ θα γίνει προσπάθεια να υπάρχει και μεταφραστής τη μέρα της ξενάγησης. |
|
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης |
Μ.Φ.Ι., Ιστορικό Μουσείο Κρήτης,Δήμος Ηρακλείου ,Αθηνά Σφακάκη-ξεναγός, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών κ.ά.
|
|
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν |
|
|
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
|
Αλλαγή σελίδας